Februari

Februari är en födelsedags månad, nästa alla jag känner fyller år den här månaden.




När jag kommer till jobbet så är min arbetsplats fylld av ballonger, jag har ju världens bästa arbetskamrater.Sen skickar Miillan födelsedags kramar,pussar och bilder från och på sina tokiga ungar. Och innan jag går hem flyttar vi över Ballongerna till nästa arbetsplats, det här är ju riktigt roligt, för i morgon fyller Jeanethe år.

Efter jobbet får jag födelsedags middag i Sollentuna vi tänder en brasa sitter och pratar en lång stund efter middagen och delar på vinet som är kvar. När jag sen mätt och belåten kommer hem så har jag en jätte fin bukett med blommor utanför min dörr.(och Eva min omtänksamma granne har satt dem i en hink med vatten)
Kan man ha en bättre födelsedag.    


 

Kommentarer
Postat av: Björn Holmberg

GRATTIS I EFTERSKOTT, FÅR FIRA DIG NÄR VI SES, VI ÄR UTE PÅ ÖN , VI KOM HIT I HELIKOPTER, HUNDAR OCH ALLT,

VI HURRAR !!!!!

B & P

2012-02-25 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0