Cirkus

Det var längesen jag flyttade från Sundsvall minst två år sen, eller var det 5 år sen. 5 år ! ! Vart tar tiden vägen? På de fem åren har jag flyttat några gånger, och nu igen till Västerås. Att flytta på vintern är inte roligt, jag behöver väl inte förklara men det är snöstorm på väg, kallt halt, och höga snövallar överallt. Jamen säger syrran du ska ju bara flytta från en liten tvåa på 40 kvadrat som dessutom redan är möblerad. Men hon vet inte vad hon pratar om.... Vi flyller snabbt en säpvagn på 6 kubik och deras kombi, sen kör T ett lass i bilen och jag kör ett till i min bil och ändå är det prylar kvar. Jag har fyllt en lägehet på 90 kvadrat ensam på ett litet kick. Eftersom jag bott möblerat så har jag ändå möbler i Petsons ladugård och i Sunsvall som jag inte har hämtat än....Mitt nyårslöfte blir att aldrig mer flytta på vintern och att inte handla en pryl tlll GOTT NYTT ÅR kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha,ha, jag tror du glömmer snart hur jobbigt det är.

2013-01-01 @ 18:30:22
Postat av: rackarhuldas barnbarn

härligt att flytta till nya äventyr!. Önskar dig gott nytt år och lycka till med allt du har framför dig och T. kram från K

2013-01-05 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0